Obszary naszej działalności
Szkolenia dla sił sprzedaży
Projekty szkoleniowe są odpowiedzią na konkretne potrzeby klienta po wcześniejszym zdefiniowaniu i zbadaniu potrzeb w odniesieniu do celów i rezultatów biznesowych organizacji.
Szefom zespołom sprzedaży, przedstawicielom handlowym oferujemy Akademię Sprzedaży na różnych poziomach zaawansowania. Jest to kompleksowy projekt rozwijający kompetencje i umiejętności dostosowane do poziomów w strukturze organizacyjnej i kontekstu rynkowego.
Cele projektów dedykowanych dla szefów zespołów sprzedażowych to między innymi:
- rozwinięcie umiejętności kierowania zespołem sprzedawców lub przedstawicieli handlowych,
- poznanie zasad zarządzania przez cele i motywowania pozafinansowego,
- wsparcie w tworzeniu i udoskonalaniu standardów budowania i podtrzymywania relacji z klientami,
- rozwinięcie umiejętności planowania delegowania i egzekwowania wyników,
- przygotowanie do pełnienia funkcji coachingowej dla swoich zespołów.
Projekt zakłada opracowanie zagadnień z poziomów strategii i taktyk zarządzania sprzedażą i pracownikami działów sprzedaży. Obejmuje również zagadnienia operacyjne związane z planowaniem, delegowaniem i rozliczaniem efektów.
Cele projektów dedykowanych dlaczłonków zespołów sprzedażowych dotyczą najczęściej rozwijania następujących umiejętności:
- rozumienia siebie i klientów oraz dopasowywania strategii i taktyk do indywidualnych przypadków,
- wywieranie wpływu, budowanie relacji, sztuka prezentacji,
- prowadzenie złożonych, wieloetapowych oraz krótkich, doraźnych negocjacji handlowych,
- automotywacja i zarządzanie własnym czasem.
Projekt najczęściej obejmuje zagadnienia z poziomu wykonawczego, na którym istotną role odgrywa umiejętność pozyskiwania i utrzymanie klientów, rozumienia i radzenia sobie z indywidualnymi zachowaniami klientów, umiejętność reagowania w sytuacjach stresowych występujących w procesie sprzedaży.
Przykłady realizowanych przez nas tytułów szkoleń:
- Sprzedaż strategiczna
- Techniki sprzedaży
- Budowanie relacji sprzedażowych
- Psychologia sprzedaży
- Sprzedaż przez telefon
- Sprzedaż bezpośrednia
- Sztuka perswazji w sprzedaży
- Negocjacje (poziom podstawowy i zaawansowany)
- Negocjacje międzykulturowe
- Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Obsługi klienta przez telefon
- Radzenie sobie z trudnymi klientami
- Reakcja na reklamacje
- Typologia klientów z wykorzystaniem metodologii Insights
Menu:
Zarządzanie wynagrodzeniami
- Audyt i optymalizacja wynagrodzeń;
- Wartościowanie i taryfikator stanowisk;
- Systemy premiowania;
- Wynagradzanie za kompetencje.
Zarządzanie kompetencjami
- Systemy kompetencji i rozmów rozwojowych;
- Matryca kompetencji pracowników produkcyjnych;
- Diagnoza talentów.
Strategia i finanse
- Błyskawiczne przemodelowanie strategii;
- Zarządzanie płynnością finansową w kryzysie
Zarządzanie efektywnością
- Optymalizacja struktury organizacyjnej;
- Rozwój kompetencji menedżerów;
- Badanie opinii i zaangażowania pracowników;
- Diagnoza talentów;
- Zarządzanie wynikami;
- Analiza i podnoszenie efektywności procesów;
- Efektywne wykorzystanie potencjału pracowników.
Coaching i szkolenia
- Dla menedżerów;
- Dla sił sprzedaży;
- Dla pracowników wsparcia;
- Coaching;
- Szkoła wynagrodzeń;
- Szkoła premiowania.
Nasi Klienci




